"When a man loves a woman"

Ni som fattar rubriken fattar den okej. Jag säger inget!

Sitter och kollar på tv och funderar på om jag ska gå ner och ta en dusch.
Idag vad det ju skola och först hade vi multimedia utan lärare. Sen hade vi idrott och då gick jag och Anna gallberget..




Idag blev det klart att jag, Emma, Nicole, Lovisa och Jennie ska till STOCKHOLM den 1 november. Längtar som bara den asså + att det kommer bli så kul.
Så imon bokar jag och Emma biljetterna!


Varför Varför Varför???
När man saknar en person så ska det alltid komma saker som påminner om han.
Det är verkligen inte kul!

Bara älskar denna bilden på Erik Grönwall!


Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

Spelar Erik i stockholm eller vad ska ni göra där? :)

2010-09-28 @ 17:28:03
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0