Svaren på frågestunden.

1. Vilket skulle vara ditt drömyrke?
Svar: Mitt dröm yrke är att bli en mycket känd fotograf. Först inom Sverige o sen i världen. Guud vilket förväntningar jag har.  

2. 
a) Stänger du av mobilen när du sover?
b) Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
c) Biter du på naglarna?
d) Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Svar:
a) Nej jag stänger inte av mobilen.
b) Jag hoppas jag har blivit en riktigt fotoraf med eget företag och så. Och så hoppas jag på att jag bor i Stockholm och har en familj.
c) Ja jag biter på mina naglar. Men jag ska sluta!!!
d) Jag hade lätt valt tacos :)

3.
a) Vafö är jag bäst?
b) Vafö bor du inte i slättis?
c) Vafö bloggar du inte så ofta :(
Svar:
a) Jennie, du är bäst för att du är en underbar vän. Du är en allra bästa vän!
b) Min mormor & morfar bor inte där, så tyvärr. :/
c) Jag bloggar väl ofta. Du läser min blogg för sällan. Eller? :)

4. Vilka tkr du är top 3 i årets idol?
Svar: Jag tycker att Elin, Geir och Andreas är top 3 iår. :)

5. Hur skulle du reagera óm du läste i tidningen att Gröniis har gift sig med mig?
Svar: Hahah Mia, hur skulle du reagera om Erik gifte sig med mig? :) hahhaa
Nej men jag hade blivit sjukt glad för eran skull och självklart kommit på ert bröllop! :))

6. Huuum... Vilka bloggar läser du mest? räcker med de tre som du kollar mest!
Svar: Jag läser Kissies blogg, Kenzas blogg och Paows blogg. Och några mer och självklart mina vänner men även ni som komenterar, era bloggar läser jag med! :)

7. Vilka bloggar följer du?
Svar: Jag följer Kissie, Dessie, Paow, Kenza o mina vänner och massa andras..

8. EMD eller Erik Grönwall?
Måste välja 1 och skriva varför du valde just den..
Svar: Hmm.. Det är en sjukt svår fråga. Och jag har inget svar.. :/

9.
a) Bästa EMD minnet?
b) Kan du inte ladda upp alla bilder du har tillsammans med EMD & grönwall?
Svar:
a) De bästa minnerna är alla Rix Fm Festivaler som dom har vatt med på. Eller jag måste säga alla. Precis alla spelningar är lika underbara.
 b) Joo självklart kan jag lägga upp alla dom bilderna men inte just nu. Utan i ett annat inlägg och en annan dag. Men det kommer snart jag lovar!

10.
a) Vilken blogg på mest aktiva gillar du bäst?
b) Vilken blogg på mest besökta gillar du bäst?
Svar:
a)
Din blogg gillar jag på mest aktiva.
b) Och sen så gillar jag ingen på mest besökta.

11. Har du någon udda talang?
Svar: Nej det tror jag inte! :)

12. 
a) Favoritlåt of all time?
b) Favoritlåt erik?
c) Favoritlåt emd?
d) Varför emd och erik, och ingen annan?
e) Bästa konsertupplevelsen ever?
Svar:
a) Oj svår fråga. Kommer inte på någon just nu..
b) Somewhere Between A Rock And A Hard Place. Men älskar alla!
c) Alone. Tror jag. Jag gillar alla!
d) Både Erik och EMD har en speciel kärlek till en. Alla är helt underbara <3
e) ALLA!

13. Tycker du, som jag, att Danny har en helt underbar personlighet? Att han är för fin för denna jord, liksom? Så himla ödmjuk och godhjärtad... Är det den uppfattningen du också har fått?
Svar: Precis! Jag har samma uppfattning.. :)

14. Hur många gånger har du träffa EMD och Erik?
Svar: EMD har jag träffat 20 gånger. Och Erik har jag träffat 10 gånger.

15. 
a) Bästa Erik spelningen? 
b) Har du lärt känna många nya personer genom Erik och samt E.M.D?
Svar:
a) ALLA !
b) Jaa, de mesta av mina vänner har jag lärt känna genom EMD och Erik och det är jag jävligt glad över!
De finns vänner jag kommer ha föralltid! <3
Älskar alla mina vänner!

16. Hur ser en vanlig dag ut för dig?
Svar: Det börjar med att jag går upp vid halv 7 och fixar mig. Drar till bussen som går 07.26 och jag är framme vid 08.11. Skolan börjar 08.15.
Jag har en lektion på 3 timmar sen har vi lunch mellan 11.15 och 12.15.
Sen har vi nästa lektion från 12.15 till 15.15.
Sen ibland åker jag till gymmet och ibland åker jag hem.
När jag är hemma så går jag en runda eller så sitter jag och gör saker jag ligger efter med.
Sen på kvällen kan jag kolla lite tv och sen går jag och lägger mig vid 23 tiden.







VARSEGOD ALLA!!!
Och förlåt att det dröjde ett tag! Men nu är jag tillbaka! :)

Kommentarer
Postat av: Jen

okej jag erkänner kollar din blogg för sällan.



5 DAGAR KVAAR!

Älskar dej

2010-10-26 @ 23:20:14
URL: http://knawsebarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tog du inte med min fråga var den inte bra ?:( hahaha ..

2010-10-28 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0