Nu mår jag lite bättre..

Hej alla läsare!! Idag är jag hemma från skolan pga allt det som hänt. Jag mår inte helt bra än.. Min kära morfar kommervförmodligen hem idag och det ska bli skönt! Men jag och syrran ska vara i Knäred hela helgen. Folk från Växjö kommer även från Borås.. Jag hoppas på en helg med mycket skratt, för det brukar det bli när vi alla är tillsammans!! Jag kommer kanske kunna blogga i helgen men inte säkert än. Min kompis har lixom inte trådlöst internet och då e det jobbigt.. Jag bloggar ju för det mesta med min iPod Touch. :)) Frågestunden svarar jag på efter syrran har färgat klart mitt hår, och efter jag har färgat hennes. Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0