I´m so sorry

Förlåt förlåt förlåt!
För att jag inte har varit så aktiv här. Men jag har haft en del att göra.
Jag lovar att det ska bli en ändrig nu.


Allt som har hänt idag är att jag har vatt i skolan. Vi fick reda på att vi ska göra ett jätte stort arbete med HEM (Halmstad Energi Miljö). Jag och min grupp har inte bestämt än vad vi ska göra men det kommer ni märka för det kommer jag säkert blogga om.

Jag har nu lärt mig eller Li visade mig hur man gör ett tidsinställt inlägg så det är bra. Mycket mer uppdateringar nu.

Nu är det 5 dagar kvar till jag och mina vänner åker upp till Stockholm!
Jag räknar ner som ni kanske har märkt. :)



Jag har ju även lovat i frågestunden att jag skulle lägga ut alla mina bilder med EMD och Erik Grönwall.
Jag fick lägga ihop det till ett collage, annas skulle det bli för mycket bilder.


Med EMD


Med Erik Grönwall


Jag vet att bilderna har dåligt kvalitet.


Kommentarer
Postat av: Li

sv: ni är finare!



aaawww <3

2010-10-28 @ 00:14:22
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0