Godmorgon

Godmorgon allihopa! Jag ligger fortfarande kvar i sängen och det tänker jag göra ett tag till. Jag har inte bestämt några planer tills idag, skönt!! Eller jo syrran ville att hon och jag skulle färga håret, men jag tar det nästa vecka eller någon dag efter skolan. Eller idag ska jag nog se till att alla dom kläderna jag ska ha med mig till Stockholm ska tvättas. Jag drar dit den 1 november med syrran och 3 andra underbara vänner. Vi kommer ha det så sjukt bra och en massa bilder kommer komma i bloggen efter jag har kommit hem. Jag ska alltså vara där till den 6 november, asså jag vet inget om det finns trådlöst internet där vi ska sova. Ha det bra, kram!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Inte ?

jag tror jag sett dig en hel del ggr faktiskt :P

2010-10-16 @ 15:22:18
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0