Falkenberg imorn & Stockholm på måndag

Hejsan!

Imorgon drar jag, Emma, Jennie och Nicole och Lovisa upp till Lovisas lägenhet i Falkenberg.
Där ska vi sova tills måndag morgon då vi tar tåget upp till Göteborg vid 06.19.
Det blir tiiidgt att gå upp. Men jag tror inte vi kommer sova alls eller inte särskilt länge.
Vi är framme i Göteborg vid kvart över 7 och tåget till Stockholm går vid 8 tiden.
Jag hoppas verkligen jag kan blogga där uppifrån. Jag tar dok inte med mig darton utan min kära iPod Touch hänger med.
Så alla bilder som jag tar är kommer ju upp på bloggen när jag kommer hem!
Just det. Jag kommer hem på söndag kväll någon gång.
Vi kommer ju feån Stockholm på lördag den 6 och då stannar vi kanske hos pappa till söndagen.. Men vet inget än.
Aja nu ska jag snart gå och lägga mig, jag ska möta Jennie i stan redan vid 3 tiden och jag måste hinna packa klart de sista + att jag ska duscha också.
Vi hörs nog imon innan jag åker!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0