Älskar vädret!

Åhh gud vad jag älskar vädret, det är inte för varmt och inte för kallt. Helt underbart!
Jag har vatt ute i 2 timmar nu jag har gått en runda sen har jag även hjälpt morfar med bilen. Sen lekte  jag även med min lillasyster och hunden lite.
Jag ska defenitivt gå ut och gå en runda till senare. Snart jag jag ner och hämta iskallt vatten, så jäkla gott med det nu..
Imon ska jag iväg och jag säger inte om vart jag ska utan det är hemligt för en.
Men ni kommer få reda på det någon gång imon kväll.
Nej nu ska jag springa ner och hämta mitt vatten..

Kram!


DAGENS FRÅGA KOMMER SNART!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i dagens blogg :) drar en vinnare ikv :)



Kan passa på att fråga vad du gör idag :)?



//liindblaads

2010-10-16 @ 17:43:56
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0