2 oktober

Hejsan allihopa!

Hoppas ni hade det bra igår, det hade iallafall jag.
På dagen var det ju skola och på kvällen var jag hos Jennie med Emma och Lovisa. Asså shit jag verkligen älskar er tjejer, våran humör är fansen den bästa men ändå den sämsta. hahha :))


Vi kom till Jennie runt 5 tiden och vi gick o handlade saker till kvällen. Alla hade en varsin data och vi satt o lanade på intenet. Men förutom Lovisa för det trådlöst funkade inte för henne.
Vi åt och så kollade vi på Idol, vi fick även för oss att Peter Jidhe läspar när han säger S.
Sen efter idol och efter de hade visat vilka som gick vidare så kollade vi på film. Vi myste med chips, ostbågar, cola och cider, filmen vi kollade på var The Last Song. Helt underbar film även om jag har sett den 3 gånger innan.
Jag somnade vid 2, eller aa jag halv sov. Emma och Jennie satt och skrek och skrattade åt gamla bilder och sånt. Men när klockan var 4 på natten så gick jag och Lovisa upp och la oss. Men Emma och Jennie kom vi halv 6 kanske. Skulle de sova, NEEJ! De fortsatte skrika och skratta och jag o Lovisa skrek på dom att sluta och klockan var väl 6 eller halv 7 innan de somnade.

Vi vaknade vid 11 och gick upp och fixade oss och åt frukost. Sen stack vi till stan för att lämna av mig, Emma och Lovisa.
Vi handlade lite och sen gick vi till tågstationen för Lovisa skulle ta tåget till Laholm. Vi fick sitta och vänta typ 1 timme och lite mer.
Hon tog ett SJ Intercity tåg och när hon hade hoppat på det så åkte jag och Emma hem. På vägen hem fick vi ett sms av henne och hon skrev att tåget inte stannade i Laholm. Så hon fick hoppa av i Helsingborg så fick hennes mamma hämta henne där. Stackas dig Love! :)) <3


Vad fasen händer ikväll??? ngn som vill hitta på ngt?
Det är ju Ladies Night här i Halmstad ikväll och faaaan att man inte var 18. Hade lätt gått på det då ju. Men äcsh det är bara några månader kvar.

Hoppas alla ni får en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0