Skola & jobb

Nu är jag hemma och sitter och kollar på tv. Väntar på att Bartenderskolan ska börja.
Idag har det ju varit som vanligt, skola, kunde inte blogga för på foto lektionen var jag ju i studion i 3 timmar och på Projekt & Företags lektionen behövde vi inte ha datorerna igång, så förlåt :( ..
Men kom hem vid kvart i 4 tiden och vilade lite, sen blir det att åka till Trönninge och göra lite jobb med laget. 
 Idag blir det att gå och lägga sig i tid typ. Enligt mig så är "i tid" vid 23 tiden. Men jag skulle inte förvåna mig om jag inte kan somna utan jag kommer nog ligga och kolla på Bartenderskolan, de tidigare avsnitten då..
 Fick även ett paket idag. Bilden går inte att ladda upp, men jag kan berätta att det är en träja med Erik Grönwall på och så hans autograf.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0