Dålig bloggning!

Förlåt för att jag bloggar så dåligt. Men haf har mycket i skolan nu. Jag har UTV nästa vecka och allt som ska vara inlänat måste lixom in. Skolan går ju före!
Idag har jag packat lite, för imorn så drar jag, Emma och Jennie till Växjö och där möter vi Christina och Vicky.
Detta kommer bli en bra helg och det kommer även nästa helg också att bli, för då drar jag upp till min andra hemstad Göteborg. haha!
Kul att jag kallar det min andra hemstad. Men min pappa bor där så när jag träffar han så bor jag ju där och sen så har jag ju vatt i den staden typ 1000 gånger.
Men Göteborg är en fin stad men inget slår Stockholm.
I helgen kanske det inte kommer bli någon bloggning. Men jag kan hoppas på ett snabbt och lite inlägg. Men annas blir det när jag kommer hem.

Om en stund så kommer jag lägga upp lite bilder från när jag och syrran var i skolans studio och fotade lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0