Dagen är äntligen här!

Nu är det äntligen torsdag och denna dagen har jag väntat på länge asså..Som jag skrev igår så kommer det vänner från Kalmar, Göteborg och Malmö.. Alla vi ska nämligen träffa världens underbaraste kille, Erik!
Det kommer bli en grymt lyckad dag och vi alla ska hadet super roligt. Hoppas ni där ute får en lika bra torsdag som mig.. :)

Första tjejen kommer redan vid kvart i 12 och vissa kommer 2 och några lite senare tror jag..
Ha en mycket bra dag! Kommer förmodligen inte kunna blogga mer idag. Men imon berättar jag hur det va!



Första bilden med mig och Erik
 20 December 2009 <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Waha.. jag önskar så att jag hade kunnat vara där med.... :(

2010-11-18 @ 16:41:40
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0