♥ Hemkommen från Göteborg

Hejsan allihopa!
Jag ska säga att jag är helt stum och sånt från igår. Koncersten var helt jävla underbar! Ohhh bara saknar det.

Jag, Emma, Emma och Frida tog tåget till Göteborg vid 10 och var framme vid halv 12 och då gick vi i stan. Jag hittade en ny percing. Emma köpte ett halsband där det står Erik på. Hahaha!
Vi gick i stan tills 16 tiden ungefär sen började vi gå mot Ullevi och vi ställde oss i fel kö. Eftersom vi hade sittplatser så var det inte så brottom men vi kom i kön till stå platserna och det fick vi reda på när vi hade kommit ända fram och så. Frida blev tvungen att slänga sitt paraply som hon köpte igår. Sjukt ju! :S
Men sen kom i rätt kö eller det fanns ingen kö utan vi kunde ba gå och visa biljettrerna och sen gå in.
Inne på Ullevi så hade det kommit in lite folk och det var roligt att ser hur mycket folk det kom hela tiden. 
 Först var det något förband som jag inte visste vad det hette. Men vid halv 8 kom Good Charlotte ut och det var faktiskt rätt bra. Sen var det dags för Takida och det var också bra.
Och halv 10 kom P!NK. Hon kom ner från en låda i luften. Asså det körde ju ut lådan med en stor kran.
Hon sjunger så sjukt bra och hela koncerten var helt fucking amazing!!!!!!! :)

Nu kommer lite bilder:



 
 
 

 

 

 
 















Det var 31 142 människor igår på Ullevi :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0