♥ Vännerna<3

Idag så började dagen med att bli väckt av min kusin på 3 år som ville sova jämte mig. Vi "sov" väl runt en halv timme, 45 minuter.
Då gick vi upp och åt frukost och sen så gjorde jag och syrran oss i ordning för vi skulle in till stan.
Vi var väl klara en timme efter frukosten ungefär, gick rätt snabbt att fixa sig idag men det berodde på att vår morbror och morfar stod och tjatede på oss.
Men aja väl istan så gick jag och Emma och kollade i ca 1 ½ timma sen så kom Karro och Linnea in till stan. Vi gick till Espresso House för att fika något och så snackade vi om galma sommar minnen. Shiit att man kan sakna sommaren så mycket, tänk er alla sommar kvällar vid stranden och när man grillade där med. Åhh vill inte tänka på det. Man hoppas det blir lika mysig sommar iår.
Har inte så mycket mer att säga utan jag lägger in en sommar bild..

                                                      Linnea & jag på östra stranden förra året.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0