♥ Underbar dag!

Nu är jag hemma efter en underbar dag med Emma och Frida.
Som jag skrev i förra inlägget så åkte vi hem till Emma och Frida efter vi hade hämtat min kamera.
Sminkade klart oss och det tog väll ungefär 45 minuter efter det så drog vi till Vallås pizzeria, där köpte jag en kyckling pizza.
Efter maten så fick vi snabba oss till bussen. Väl på bussen så skrattar vi och har roligt. 14 kronor för att åka 2 hållplatser, hahah.
När vi va på Halmstad Arena så gick vi till våra platser men dom var sjukt dåliga så jag och Emma gick upp på läktaren och satte oss medans Emma och Frida satt på deras platser nere på golvet.
Det var en helt sjukt bra musikal och jag älskar Kevin Borg. Sjukt söt var han.
När det var slut så väntade vi på att det skulle bli singnering men nepp det blev inte så, sen fick man även reda på att Mariette var där också. Fasen att man missade henne.
Gick ut och väntade och kollade om Kevin skulle komma det hållet istället men nej man såg bara att han hoppade in i bussen.
Och ungefär vid 22 tiden så kom morfar och hämtade oss.

Tack tjejer för en sjukt rolig dag. Vår humor slår allt! <3


 
 

 

Här är lite bilder från kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0