Tisdag, 4 dagar kvar!

Ligger just nu i sängen och snart sova, men jag måste berätta vad jag har gjort i dag eftersom jag inte har kunnat blogga tidigare idag.
Dagen började med att gå upp i vanlig tid och då är det kl 06.30 typ. Gick till bussen runt 07.20.
I skolan så var det jag, Sarah och Monika som skulle fota i studion, vissa var lediga och vissa skulle göra klart uppgifter de ligger efter med i foto.
Vi 3 var i studion från 08.15 till ca 11.00. Jobbigt men kul!
 Efter det så var det dags för lunch och det blev chicken nuggets, ris, sallad. Men på vår skola vet de typ inte vad sås är?! Vår sås vi får där är som dressing, tänk er typ som remouladsås. Så är det.
Måste även få klaga på riset, det är inte först gången det inte är klart, hårt som is är det.
Aja runt 12 tiden kom mormor och morfar och hämtade mig och syrran och då stack vi ut till El-Giganten för att lämna in min kamera som är sönder.
Vill hem efter det men då sa morfar att vi kunde ta en sväng upp till Gekås.
De jag handlade gick på 1098 men fattar fasen inte hur det kunde bli så mycket.
Jag fick med mig,
2 thigts
2 linnen
1 tunika
2 t-shirt
och sen massa småsaker.
Men aja det var saker jag behövde iallafall.

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon så ha det bra!

                                              
                                                     La till en piercing i ögonbrynet. (fixad i photoshop)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0