Skolan

Sitter i skolan och har mediaproduktion. Var typ precis på hemköp med några i kalssen och köpte saker som vi ska ha till våra reklamfilmer.
Efter denna lektionen så är det lunch och det blir fisk och skaldjurssoppa. Men jag, Emma, Amelia och Anna ska leta efter ett ställe som man kan äta sallad på. Har har bestämt mig att nu ska jag börja träna bättre och jag hoppas verkligen på ett gymkort när jag fyller år. Det är bara 2 veckor och 2 dagar kvar.
Aja lektionen efter lunchen är webbdesign och jag kan säga en sak om det DET SUGER! finns ingen lektion som är så tråkig som den.

Efter skolan drar jag och syrran hem till Erika och ska hitta på något med henne, det var ett tagssen nu så det ska bli jätte roligt. :)
Sen vid 6 tiden så drar vi till Gullbrannagården för att hela laget ska vara där och det är någon från Stockholm som kommer och ska berätta om knäskador hos tjejer.
Aja bloggar mer senare nu ska jag vara lite flitig i skolan så byebye!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: åh, jag älskar bordiecollies :D och med labrador också, gud vad fint!

2010-02-04 @ 12:11:57
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0