♥ sista dagen på lovet

Söndag och det betyder att det är sista dagen av lovet och det gillas inte.
Sitter i soffan nu och ska kolla på hockey finalen mellan USA och Canada.
Tidigare idag så var jag i kyrkan så det fick inte bli någon sovmorgon för mig men det får man ta.
A på ug så skulle vi laga soppa men det gjorde de 2 killar som var med och jag och andra tjejer dukade fram saker och blandade saft och massa andra saker. Men jag, Emma och Annie satte oss i soffan och snackade gamla minnen.
Fick reda på att en lärare på Trönningeskolan har dött, jag gick på skolan innan jag började på gymenasiet. Jag hade inte den läraren men.
Sen snackade vi om att vi ska åka till Berlin i sommar kanske (med UG). Då ska vi besöka de stället där alla dog typ, vet inte vad det heter just nu. hahah

aja nu har ishockeyn börjat så nu kan jag inte blogga mer utan gör det i morgon.



 

Bjuder på dessa.
(jag vet att jag inte är den sötaste)


Kommentarer
Postat av: anna jakobsson

Vem har dött ? :O

2010-02-28 @ 21:45:29
Postat av: christina

sööt <3

2010-03-02 @ 23:03:21
Postat av: Sandra

Tack <3

2010-03-03 @ 09:18:15
URL: http://halmstadflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0