ny färgat hår & äntligen loooov!

Nu sitter jag här med  ny färgat hår och så kollar jag på OS.
Ska ta det lugnt ikväll eftersom jag fyller år imorgon och då får man inte vara trött. haha

Dagen började med att jag hade sovmorgon till 10 och tog bussen vid 11 sen började vi kvart över 12 och då kollade vi bara på film i 2 timmar, rätt onödigt att åka dit. Men men. Tog 3 bussen hem men bussen krånglade, i bussen s¨var det något som pep hela tiden så vi fick köra in till 7 eleven och så fick hon fixa de. Men bussen blev bara 10 minuter för sen till Gulbranna så det var okej...
Lånade hem en kamera över lovet nu så jag ska fota hur mycket som helt! :)

Aja nu har jag inget mer att säga uten vi hörs kanske imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0