Kvällen var lyckad! + dagens outfit

Ligger just nu i min säng och ska snart sova. Kom en från Jennie för typ en halv timme sen.
Hade sjukt kul ikväll. Mötte Jennie, Lovisa, Christina och vicky på Maxi för att vi skulle hanlda lite och sedan tog vi bussen till stan och så gick vi hem till Jennie.
Vid åtta kollade vi på Let´s Dance och jag tyckte det var helt fel par sm lämnade! Aja när det långa mellanrummet var så sjöng vi singstar och gjorde massa roligt. Vi eller ja Christina och Lovisa tjuv ringde Jennie lärare och några andra. hahah<3

Aja det var iallafall sjukt roligt och jag kan inte berätta allt här.
Imorgon så ska jag och syrran upp vid 9 eller 10 tiden för vi ska träffa Emma & Frida på Rejmes vid halv 11 för Mariette spelar vid 12 och 14. Senare på kvällen blir det att vara med Jennie och co igen.

Här kommer lite bilder.

DAGENS OUTFIT
dagens outfit

 vi

 L & C

 Alla bilderna är tagna av mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0