♥ hemma hos Jennie

Sitter hemma hos Jennie med Emma, lovisa, Christina och Teuta.

-dagen började med att jag och Emma vaknade runt 11 tiden och vi fick fixa oss snabbt för att vi skulle åka med mormor och morfar in till stan.
Vi var klara runt halv 1 tiden. Hämtade min kamera från lagningen igår men när jag fick batterierna av morfar idag och se så skulle jag ta en bild och då var det fan samma problem igen. Massa ränder på bilderna så jag fick en helt ny kamera och så klart blev Emma avis och blev på sjukt dåligt humör.
Kom till stan vid halv 3 tiden och då mötte vi Jennie och co. Gick och kollade i affärer och sen handla på hemköp, sen hem till jennie.
Vi har ätit pasta med pastasås och sen efter en stund så åt vi fruktsallad med glass. mums!

Nu har jag inget mer att säga utan bloggar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0