har insett..

Åhhh nu har jag äntligen insett att melodifestivalen suger asså. -_-


Aja nu så sitter jag hemma hos Jennie med Emma, Lovisa, Christina och Vicky. Jag och syrran sover här inatt och vi kommer ha det kul.
Idag så träffade vi Mariette och hon är underbar som alltid. Hon kände igen mig och Emma, haha. Men vi har ju bara träffat henne 6 eller 7 gånger.
Hon sjöng 2 gånger först klockan 12 och sen klockan 14.
Just det Emma och Frida var med idag också, och jag kan bara säga att jag älskar er tjejer, ni är bäst<3

bilder och videos kommer imonrgon när jag kommer hem. Ville bara blogga lite nu på kvällen och jag hoppas att alla har en underbar lördag.




Kommentarer
Postat av: emma

2010-02-06 @ 21:46:35
Postat av: Emma

tack för en underbar dag!

älskar dig massor hjärtat <3

2010-02-06 @ 21:47:57
URL: http://emmanilzzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0