Förlåt

Förlåt att jag inte har hunnit blogga tidigare idag.
Dagen börjde med att jag hade sovmorgon till 10 och sen vi 11 gick vi till bussen och var väl framme runt kvart i 12. Jag, Emma och Anna gick upp till skolan och åt lite sen så hämtade vi biljetterna som Emma hade vunnit. Det är biljetter till Invigningsgalan den 20 februari (på min födelsedag). Och Mariette är där så kan det bli bättre?
I skolan så redovisade jag själv utan Amelia eftersom hon inte var i skolan. Så hon får göra det nästa vecka.  Och efter det så fick vi sluta, så jag, Emma och Anna gick i några affärer och provade lite saker sen skulle Emma till Tretton och köpa en klocka.
Mötte även Emma Nillson i stan!<3

Vad händer ikväll???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0