♥ en kväll med de bästa.

Just nu sitter jag i sägen med halv färdig mascara på mig. Ska snart fixa klart den. Sitter även i pjamasen och har svårt att välja kläder. Önskar att jag var hur rik som helst så man kunde köpa allt man bara kollade på. Men nu är det inte så och då får man ta det som det är. haha

Men först tänkte jag berätta dagens planer. Klockan 2 så drar jag och syrran iväg för att först hämta min kamera på el-giganten och sedan drar vi hem till Emma och Frida för att fixa oss lite där sen drar vi och äter pizza någonstans på Vallås och runt 17.00 drar vi till Halmstad Arena där vi ska kolla på High School Musical musikalen.
Det ska bli väldigt roligt.

Bloggar mera senare. Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0