Dålig uppdatering idag

Förlåt för en dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid för bloggandet.
Dagen började med att ha Mediaproduktion och då redovisade vi vår reklamfilm om Ubuntu Cola och det gick väl bra! Sen efter 3 timmars lektion så var det dags för lunch men det var inte så speciellt gott, det var potatis, köttbullar och sås.
Lektionen efter så hade vi webbdesign och jag blev typ klar med min hemsida så jag kommer lägga upp länken här när den är helt klar..
Slutade runt 3 tiden och jag och Anna fick typ springa till bussen för att hinna med den.

Just nu sittar jag här som vanligt och gör ingenting men ska snart fixa klart sidan.
Var ute och gick innan idag och det var skönt men hatar all snö som kommer nu. Fy fasen det ska lixom vara snöstörm hela natten och det verkar som snön aldrig kommer försvinna.
                                                                                                                                                     

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller 17. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0