Blöööö säger jag bara!

Aaaaaaa! jag är uttråkad. Sitter och har webbdesgin och jag är så jäla less på det. Förlåt för mitt språk men jag blev tvungen att skriva det efterdom det är så tråkigt!!!!!!!
Har väl fått görra om samma sak 5 gånger och nu ska jag göra om det IGEEEN!

Innan dag så hade vi mediaproduktion och det var lite bättre. Jag och Sofia var ute och spelade in till vår reklam film..Ni kanske får se den sen när den är klar.
                                                                                                                                                              

Nu så orkar jag inte skriva mer utan jag bloggar väl mer ikväll.













                                                                Alicia - Halleluja
Jag lägger in denna video för att jag tycker Alicia sjunger så sjukt bra!




Kommentarer
Postat av: Karro

hon är as bra

2010-02-11 @ 15:09:33
Postat av: Fanny

Oj, hon sjöng riktigt bra!

2010-02-11 @ 19:34:06
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Alicia

Taaaack så mycket! :D

Kram

2010-02-12 @ 00:53:55
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0