Andra Avenyn

Kollar just nu på GE galan och bara väntar på att Andra Avenyn ska börja. Detta är det sista inlägget för dag, när jag kom hem så gjorde jag inte alls mycket utan timmarna bara gick och jag starade min data och kollade runt.
Vill lära min nya saker i photoshop så om någon kan några snygga saker så säg till! :)
Förresten idag är det bara 10 dagar kvar tills man blir 17. :)

Hörs imorgon!

ps/ fick reda på att vi ska till Gbg den 11/3 och vara med på Debatt, det som sänds på SVT. Efter vårat  besök där så ville de att vi skulle vara med. Fast innan vi ska dit så ska vi på 3D bio "Alice i underlandet".

Kommentarer
Postat av: Karro

låter kul! Kanske vi kan ses då<3

2010-02-11 @ 15:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0