5 dagar kvar!

Nu är det bara fyra skoldagar kvar och jag längtar. Kom hem för 1 timme sen typ efter en jätte kort dag. Hade sovmorgon till 10 och tog bussen till skolan vid 11.11 och lektionen började 12.15. Gick igenom lite innan provet och sen så gjorde vi det och vi slutade runt halv 2 tiden.
Ska nog tvinga mig själv att gå ut och gå en runda snart. Någon som vill hänga med? :P
                                                                                                                                                    

Nu är det bara 5 dagar kvar till jag fyller år och det är 5 dagar kvar tills Invigningen på Halmstad Arena och då träffar jag Mariette! :)
                                                                                                                                                     
                           
                                 
                                                                       P!NK - Dear Mr President
                                                                En av världens bästa låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0