3 dagar kvar!

Sitter just nu med en kopp varm oboy jämte mig. Duchsade för några minuter sen så nu värmer jag mig ännu mer.
Vill vara lite nyttig också så jag har en liten skål med kiwi. Mums! Är det någon frukt jag älskar så är det KIWI! :)

Skolan idag var väl okej. Första ämnet var pogramhantering. Till lunch fick vi chile con carne och det var väl sådär. Sen gick jag och Anna till Monki där vi kollde på skor men så klart har de inte storlek 39 utan bara 38 och 40 :S
Aja sen så gick vi till DNA och kollade och där hittade jag ett par sjukt fina skor!!!

                         
 
                                  





Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Snyggt! :)

2010-02-17 @ 21:55:19
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: Fanny Walhed

Jättesnygga skor! :)

2010-02-17 @ 21:56:43
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Tackar! :)

2010-02-17 @ 22:01:55
Postat av: jessica

Gud va snygga! :)

2010-02-18 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0