♥ Längesen.

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag. Jag har ju vatt i Malmö den 21 & 22 augusti. Och efter det mådde jag inte bra. Ni som känner mig förstår någ varför jag mådde dåligt.
Jag har olika depritioner ännu, det är så sjukt jobbigt.

Bilder från Malmö kommer i ett annat inlägg här efter.
Men i detta inlägget kan jag berätta om dagarna i underbara Malmö!

Lördagen den 21 augusti: Tåget från Halmstad gick 07.04 och på tågstationen mötte vi Jennie och i Laholm mötte vi Lovisa. Vi hade hur kul som helst på tåget. :)
Men på Malmö Centralen mötte vi Christina som kom några minuter innan oss. Vi gick typ runt i halva Malmö innan vi hittade scenen. Där mötte vi Erica, Felicia, Marika, Nicole, Hanna, Emmy och Diddi.
Vi gick runt i Malmö och vid kvart i 2 så gick jag, Emma och Nicole till Centralen och kollade på när tåget från Stockholm skulle komma in. Vi fick vänta 1 timma men vad gör man inte för Erik?! :P
Men när klockan va 14.46 så kom tåget in och först mötte vi Eddie, som vi ba sa hej till. Sen så mötte vi Rabih, han tog vi kort med och han tyckte vi va söta bara för att vi stog och letade efter Erik. Hahahha.
Jag såg Erik först, han stog typ längst bort på parrongen och vi gick snabbt dit och han stog där och hoppade och sprang även runt lite.
När vi kom fram till han så fick vi en stor varsin kram och så gick vi med han till taxin. Jag fick bertätta en sak som jag har väntat på länge. Så självklart började jag och Emma gråta inför han, men jag fick även världens bästa kram någonsin. Åhh bara älskar killen asså! ♥
Jag, Emma och Nicole tog en varsin bild med både Rabih, Erik och Eddie. Eddie och Rabih hoppade in i en taxi men Erik väntade på nästa. Och medans vi väntade så kom även Frida dit. :)
När Eriks taxi väl hade kommit så fick vi en kram och sen gick vi till scenen för klockan var redan mycket och det hade kommit bra med folk.
Klockan 16.00 så började och Självklart va alla artister bra. Men bäst va Erik och EMD såklart.
Efter spelningen så gick vi till hotellet och väntade och alla artister kom och vi började snacka med alla och alla är verkligen så sjukt snälla. Vi träffade: Erik Grönwall, EMD, Broken Door, Apollo Drive, REbound och Erik Hassle.
Vi fick kort med alla och i fick även massa med kramar.
Efter allt de så gick dom in och vi fortsatte vänta och när klockan var typ 22 så kom alla typ ut igen och då skulle de i väg på efterfesten. Vi mötte nästan alla artister igen och Erik Segerstedt kom ut och tog en cigg och såklart är han vår förebild så jag, Emma, Nicole och Diddi tog också en varsin cigg. hahaha
Han ba: Ni röker väl inte?
Vi ba: Nej, men du är vår förebild så vi gör som dig.
Han ba: Neej, då ska jag sluta genast.
Men nej efter någon timme så kom han igen och skulle ta en cigg.
Sen kom Tobias från Broken Door och frågade mig efter tändare och jag ba självklart här har du. hahahaa
När de flesta hade gått till efterfesten så väntade vi på att Erik och Danny skulle komma ut. Men vi väntae någon timme och efter det så gick vi dit efterfesten va och, vem såg vi. Jooo ERIK GRÖNWALL!
Han stod och snackde med några sen ba kom han och vinkade till oss. Han ville att vi skulle komma in på efterfesten men nej det fick vi inte pga vakterna. Hatar vakter!!!
Sen efter en stund där så gick vi dit där vi skulle sova.

Söndagen den 22 augusti: Jag och Emma gick upp vid halv sju och vid halv åtta gick vi iväg. Vi mötte Nicole, Frida, Emmy, Diddi, Hanna, Moa, Erica, Felicia och Marika.
Erik Grönwall kom ut först och det gillade inte jag. Nicole frågade han om han aldrig mer kommer sjunga "Stay & Higher" och dom låtarna mer. Och det kommer han inte. Och då bröt vi 3 ut totalt.
Vi fick kort och massa med kramar och sen så skyndade vi oss till Centralen. Det var bara jag, Emma, Nicole och Frida. Vi kom precis när Erik hoppade på, men vi fick en kram av Karl - Ola. Men Erik såg oss och han vinkade och sen när han bytte vagn så är ju dörrarna öppna och han sa något till oss men kom inte ihåg.
När han hade satt sig så vinkade han och gjorde fullt med släng kyssar till oss. Och jag, Emma och Nicole bröt ihop igen och när tåget åkte iväg så dog jag nästan av att jag grät så mycket. Det var verkligen inte kul att se han åka iväg och veta att man kanske inte få träffa han igen. Inte på en EVIGHET iallafall.
Iallafall vi gick tillbaka till hotellet gråtandes och när vi kom fick vi sitta och vänta några minuter sen så kom Mattias och Danny ut. Vi fick kort med båda och Danny frågade varför vi grät och vi sa inget. hahaha
Sen kom Apollo Drive ut och faan vilka härliga killar asså. Älskar dom!!!!!
Sen efter några timmar kom en trött och bakis Erik Segerstedt ut och vi fick kort och kramar. Sen skulle han iväg och äta. Och typ 20 minuter efter va vi också hungriga så vi gick till Donken. Tror ni inte Erik satt där då. :)
Efter han hade ätit klart så kom han fram till oss och snackade. Han e söt han. ♥
Efter vi hade ätit så gick vi till hotellet igen och då kom Tommy och han kommer man sakna sönder nu när han flyttar till London. Och han kommer inte vara med på Rix Fm längre :( bhuuu
Men efter det så gick vi från hotellet och när klockan var 15.10 så gick mitt och Emmas tåg till Halmstad.

Tack alla flickor som man va med där nere i Malmö. Tack även till alla artister och andra människor. Kommer sakna Rix Fm Festivalerna sjukt mycket. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0