♥ Yeah

Heeej allihopa!
Nu sitter jag på säng kanten och har precis duschat. Jag var ut och sprang innan och det gick väl bra.
Snart ska jag gå och fixa ett schema till mig och jag har bestämt att jag ska börja träna 3-4 gånger i veckan, både hemma och på gym. Hoppas det hjälper och att jag går ner i vikt för det vill jag!
Ni får hjälpa mig och hålla mitt humör uppe så jag har krafter till o ge mig ut och träna!

Nu ska jag visa vad jag använder för saker när jag duschar.




Dove body lotion - Den lukar helt underbart!
Bobbys balsam - Mycket bra balsam asså!
ELVITAL hårinpackning - Började använda den idag, och den verkar helt okej.
Bobbys shampoo - Mycket bra shampoo!


Vi hörs senare kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har också den gröna Dove, luktar så jäkla gott! :)

2010-09-02 @ 19:57:37
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0