♥ upps

Blev en sen uppladdning idag. Förlåt
Idag fick jag ingen sovmorgon pga att Christina ville att jag och Emma skulle komma in till stan redan klockan 10 på morgonen. Men vi råkade visst komma halv 11 så hon fick sitta där och vänta på oss. Förlåt Stina ♥ hahah
Sen lite senare så kom även Lovisa. Vi gick runt i alla olika affärer och sen gick vi och fikade på Espresso House, jag säger bara FRAPINO. ♥
Sen blev det fler affärer och sen tog vi bussen och jag och Emma hoppade av i Eldsberga, så kom morfar och hämtade oss där.
Här hemma så har jag städat lite, jag har nej inte gjort så mkt mer. Måste ju vila nu, vill helst inte va förkyld till oprationen som är på måndag.

Måste bara säga att jag ska till Stockholm i November, med Nicole! Men vi vet fortfarande inte vart vi ska sova än. Men om någon av er bor i Stockholm s hör av er! :)

Godnatt ♥ xxx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0