♥ Visste ni..


Visste ni?

att jag vill -
Till Stockholm och jag vill träffa Erik
att jag har - Massa vänner som jag vill träffa nu. Alla bor överallt i Sverige.
att min senaste kyss - Var när jag var full
att jag lyssnar mycket på - Erik Grönwall
att jag funderar på - Hur, var och när jag ska träffa Erik
att jag pratar – Jag kan säga samma sak tusen gånger.
att jag inte gillar – Vänner som sviker än.
att min första riktiga kyss – Okej
att jag avskyr när folk snackar - Skit om mig
att kärlek är – Något man behöver från alla.
att jag gillar – En kille som är smal, typ vitt hår och bor i Stockholm
att jag alltid kommer att - Gilla EMD och Erik
att jag är förälskad i – Musik
att sist jag grät var – Förgår tror jag
att min mobiltelefon är - På mitt bord på rummet
att när jag vaknar på morgonen – Så tittar jag på klockan.
att innan jag går och lägger mig – Sitter jag oftast vid datorn.
att idag har jag – Haft tråkigt
att jag just nu tänker på - Alla underbara Rix Fm stoppen som var i sommar!
att i kväll ska jag - Kanske till Ug.
att i morgon kommer jag – OPERERA MIG
att jag hoppas – att få träffa Erik snart
att jag verkligen vill- Sluta gymnasiet och flytta till Stockholm och jobba där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0