Ola idag

Träffade Ola Svensson idag och det var kul.
Jag och Emma ha precis med tåget upp till Falkenberg där Lovisa, Jennie och Annika mötte oss. Vi väntade på bussen i typ en kvart och bussen tog en halv timme.
Vi kom fram vid 10 över 12 och det var kö in till Ge-kås. Och det var det är att det var för ycket folk i varuhuset. Shiit undra hur många tusen som var där inne då.  Men aja vi gick in vid utgången och vi trodde Ola skulle sjunga klockan 12 men så var det inte utan han spelade klockan halv 1 och sen klockan halv 3. Jag köpte hans skiva och då fick man även en planch annas fick man inte gå upp.
Han sjöng 2 låtar, Overdrive och Unstoppeble. Lite lite med 2 låtar tyckte jag men så var det.
Vi tog bussen från Gekås vid halv 6 och var på stationen vid klockan 6, tåget från Falkenberg gick 18.36.
Det var en mycket trevlig dag. Tack tjejer! <3

Här kommer bilder.


  


Jag & Emma framme vid Ola

Jag & Ola





Jennie & jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0