När jag har tråkigt gör jag detta

vad heter du? Sandra
vart bor du? Halmstad
hur länge har du bott i Halmstad: Hela mitt liv
trivs du där? Nej
vart vill du bo senare: Stockholm
går du i skolan? Ja
vad vill du jobba med sen? Jag vill bli kändis fotograf.
brukar du läsa horoskop? Ibland
har du körkort? Nej
äger du några converseskor? Nej
favoritdjur?  Hund & katt
vad spenderar du dina pengar på? Kläder, resor mm
antal kuddar i sängen? 3
mc donald's eller burger king? Mc Donalds
äger du ett busskort? Ja
dricker du blå, grön eller röd mjölk? Dricker inte mjölk. Hatar de.
vad såg du senast på tv? My Super Sweet 16
hur svarar du i mobilen? Hallå?
vem ringde du senast? Venne
vad snackade ni om? Venne
antal timmar sömn inatt? 9 timmar.
sov du ensam? Ja

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng:
Jag
såg dig gråta: Emma
fick dig att gråta: Er..
du gick på bio med: Senast var med Anna
du gick på stan med: Vet ej
skällde på dig: Emma
ringde dig? Venne
smsa dig?  Lovisa

SAKER
tar du droger?
Nej
röker/snusar du? Ibland / Nej
vem är din bästa vän? Har många bra vänner.
vad är du mest rädd för? Spindlar
vilka kläder sover du i? Stor t-shirt
vart vill du gifta dig? I ett annat land
vad hatar du verkligen? Att bli sviken och sårad
har du varit kär? Nej
har du ett jobb? Nej
gillar du att ha folk omkring dig? Nja

DE SENASTE 48 TIMMARNA
gråtit?
Ja
köpt någonting? Nej
varit sjuk? Nej
velat säga till några att du älskar dem? Ja
träffat nån ny person? Nej
saknat någon? JAAA
kramat någon? Nej

Kommentarer
Postat av: therese

såg du den från min sida?:)

hehe

2010-09-09 @ 08:49:24
URL: http://ttherezze.blogg.se/
Postat av: camilla

Gillar din header starkt speciellt den längst upp till vänster :D

2010-09-09 @ 19:27:23
URL: http://blueheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0