Hatar söndagar

Jag verkligen hatar söndagar.  Jag hatar vakna upp och veta att man inte får en sovmorgon till. Jag hatar kvällarna och när man vet att man måste upp tidigt...Fyyy!

Aja imon är det måndag igen och vi har multimedia från 08.15 - 11.15. Sen så 12.15 har vi idrott.
Måste vara med eftersom det bara är en 50 kurs så måste få G i de.

Mormors kalas var väl okej. Jag och Emma delade på en öl och efter de så skulle vi till Ug och faan vi kunde inte ta moppen. Morfar kunde inte heller köra oss för han hade drukit. Men vi fick åka med några gäster och sen så kom vår kusin och hämtade oss.

Vi hörs imon.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-13 @ 10:58:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0