Fredag <3

Idag har det ju vatt skola och det var väl helt okej. Först hade vi engelska och sen matte, idag jobbade jag faktiskt rätt bra på matten. Brukar aldrig jobba på lektionen så det kanske är därför jag läser om matte A nu...
Men aja nu blir det snart idol men först ska man laga lite mat. Sen efter idol ska jag nog kolla på en av världens bästa film "The Last Song", jag kollade på den igår kväll och den var helt underbar. SE DEN!!
Imon blir det att dra upp till Falkenberg och träffa Jennie och Lovisa. Lovisa har ju flyttat dit nu eftersom hon går i skolan där uppe.
Sen drar vi vidare till Ullared (Ge-kås) där vi ska träffa Olaaa! :)
Det kommer bli en bra dag med bra tjejer <3
Vi hörs kanske imon.
Puss<3


Här kommer bilder från idag.



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0