Första inlägget för idag. Förlåt men vårt internet i skolan suger verkligen!
Vi slutade vid 11 idag och det var jätte skönt. Jag och Emma gick och åt i skolan och sen fick vi vänta 1 timme på bussen.
Kom hem gick en runda och då tog jag med mig hunden. Liten men skön runda. Blir nog en till sen fast lite längre.
Nu sitter jag och kollar på MTV och har sjukt tråkigt.
Innan så dödade radion mig. Först spelade dom Is it true och som alla vet så sjöng Erik den i Idol och sen så kom Crash and Burn. 


 

Polis körde i 130 på 90-väg i Halmstad.

En polis från Halmstad tvingas betala 4 000 kronor i böter efter att ha kört 134 km/h på 90-väg.

Relaterat

Att hålla sig till hastighetsbegränsningen kan vara svårt även för moralens väktare. Händelsen inträffade i början av augusti när mannen körde sin privata bil på en riksväg i en liten kommun i Västergötland.

Polismannen, som bor i Halmstad, har erkänt att han kört för fort. Han får nu böta 4 000 kronor.

Från Hallandsposten




Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0