♥ God morgon eller god dag?

Hej allihopa!

Vad ska jag säga god morgon eller god dag? Jag aknade runt 1 halv 2 tiden, fattar inte hur jag kan sova så länge. Shiit!
Idag är det lördag och jag har ingen anning om vad som händer. Det kanske inte är så jätte fint väder så man vill ligga ute och sola. Oh jag vill inte gå en runda helt ensam med min hund.
Men ska iväg senare idag till mammas grav och sätt blommor efter som det är morsdag imorgon. Kommer nog ta en bild på graven sen. Så ni kan få se den. ;)


Jag läste på Katrin Zytomierskas blogg igår och hon har ju fått barn nu. Men har ni hört namnet på ungen, Ringo.
 Inte så vanligt namn  men jag tycker inte att det var ett fint namn. Bingo och Ringo kul att pappan och barnets namn rimmar lixsom. Va tvungen och skriva detta. Men vad tycker du om namnet Ringo?




E.M.D. på tv ikväll, 20.00 på tv4 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0