♥ Svaren är här!

Äntligen kommer svaren från frågestunden jag har haft. Lite sent men skit samma. =) haha

♥1. Favoritband/artist?
Svar:
Mitt favoritband är EMD, men jag har även massa olika bra favorit artister.

♥2. Är du allergisk mot något?
Svar:
  Ja, mot kvalster.

♥3. Favoritstad?
Svar:
Los Angeles, jag gillar den staden men jag har aldrig varit där men om jag ska säga en favoritstad som jag har varit i så är det Stockholm.

♥4. Vilka bloggar följer du mest?
Svar: 
Jag följer Kissie, Paow, Dessie, Foki, Kenza och alla mina vänners bloggar.

♥5. Hur många besökare har du per dag ungefär?
Svar:
Det är olika från dag till dag, men ibland så har jag 80 - 100 och ibland så har jag 40 st så det beror på.

♥6. Vilka är din/dina bästa vänner?
Svar:
Mina bästa vänner är de jag kan lita på. Om man inte kan lita på sina vänner så är dom inte någon bästa vän.

♥7. Vad är det bästa med Emma? (din syster)
Svar:
Hmm, det är isåfall att hon är lite omtänksam (inte alls ofta). haha. Men hon är min syster och vi bråkar ofta och så men jag älskar henne innerst inne. Det gör väl alla med sina syskon..

♥8. Vad har du för hårfärg?
Svar:
 Just nu färgar jag mitt hår svart ungefär varannan månad. Men innan jag började färga det så hade jag väl råttfärgat som man säger, en blandning mellan blond och bruna slingor.

♥9. Vad använder du för smink?
Svar:
Jag änvänder, mascara, foundation och puder.

♥10. Hur många gånger har du träffat EMD?
Svar:
EMD har jag träffat 11 gånger men Danny har jag träffat 12 gånger.

  
 

♥11. Vilken linje går du på?
Svar:
Jag går Media på John Bauer gymenastet i Halmstad (första året).

♥12. Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Svar:
Jag vill bli fotograf inom något. Vad annas? :)

♥13. Sugen på en pojkvän?
Svar:
Hmm, jag vet inte. kanske inte precis just nu. Men det hade väl varit trevligt. ;)

♥14. Vad ska du hitta på i sommar? Har du planerat in något?
Svar:
Jaa jag har planerat in olika saker. Jag gör en lista vad jag ska göra.
♥1. Rix Fm festivaler
♥2. Kolla på P!NK den 23 Juli på Ullevi
♥3. Åka till Berlin med Ug
♥4. Träffa EMD o Erik Grönwall
♥5. Va med alla mina vänner
♥6. Stockholm (ett måste)
♥7. Göteborg en massa gånger blir det nog
Nu kommer jag inte på något mera, men det kommer väl senare.
  

Nu har jag svarat på era frågor och hoppas det blir bra. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0