♥ Matte

Ja då sitter man åter igen i skolan eller aa har varit här sen 8 och det är inte roligt. Innan idag så hade vi engelska och det var väl sådär. Nu har vi matte och det är ännu tråkigare.
Ska inte klaga så mycket som jag gör på skolan och lektionerna för det är ett måste om man vill bli något här i världen..Heller hur?
Vi har precis gjort ett gamalt nationella prov och ni kan nog räkna ut hur det går för mig. hahah
Nu ska jag kolla runt lite på internat eftersom vi har rast...
Bloggar sen!

Jag har hittat en sjukt äklig video på Afttonbladet.
Om ni vill kolla så gå in på aftonbladet sen på sportbladet och så är det en fotbolls match och kolla han som bryter benet på 2 ställen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan lägga in din blogg bland länkar :)

har redan gjort det med din gamla blogg^^ men kan byta ut den mot din nya=)

KAn du lägga in min blogg bland länkar då?=D

2010-03-01 @ 13:26:31
URL: http://jjustjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du går in på Arkiv och sen på Länkar.

Sedan när du ska lägga till en ny länk så trycker du på den gröna knappen där det står "Ny länk" :)

2010-03-01 @ 16:08:53
URL: http://jjustjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0