♥ Love fridays

Vilken underbar det har varit idag.
Dagen börjde med att man hade sovmorgon till 10, hur skönt som helst att få sova lite längre någon gång i veckan.
Tog bussen till skolan vid 11.11 och när vi var framme så gick jag och de andra och åt, blev tacos i skolan.
Hade svenska och såklart så skulle vi hålla på med debutt, bara för att vår klass ska vara med i det pogrammet nästa vecka.
Efter lektionen så gick jag och syrran i stan en stund och jag hittde ett par skor, ett par tyg skor från H&M. Alla borde nog veta vad jag menar för skor..
Tog 20 bussen till Fyllinge sen för vår lilla kusin fyllde 3 år idag.

Just nu sitter jag och kollar på Let´s Dance och hejar på Mattias!
Imorgon så ska jag, Emma och Matilda träffa pappa och sedan så drar Matilda vid 3 tiden och då sticka jag, Emma och pappa upp till Göteborg. Jag och Emma stannar där till söndag. :)

NÅGON SOM VET HUR MAN BLOGGAR VIA MOBILEN OM MAN HAR 3 ???? snälla hjälp mig om jag ska kunna lägga in inlägg i helgen och visa vad jag håller på med.




GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN JAG HAR!!!
 VILL NI VETA NÅGOT OM MIG SÅ STÄLL FRÅGAN DÄR!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0