♥ Kycklingsallad

Sitter i soffan och väntar på att klockan ska bli lite innan åtta så jag kan äta kycklingsalladen som jag och syrran gjorde innan.  Och sen så väntar på att klockan ska bli åtta och då börjar ju Let´s Dance. Men på SVT1 så börjar Så ska det låta och EMD är med där så man får sitta och bläddra mellan de pogrammen.
Men jag hoppas verkligen alla röstar på Mattias ikväll. Han måste bara gå till finalen och vinna hela skiten. :)

Jaja snart dör min data så jag ska nog stänga av den nu. Men ha en jättebra fredagkväll så hörs vi imorgon. ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Svar: Åh ja! Det var hur fint som helst! :)

2010-03-21 @ 00:49:06
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0