♥ härlig dag

Hej alla läsare!

Det jag vill säga idag är att jag mår toppen. Dagen börjde med mediaproduktion och lektionen efter var webbdesign. För utom de 2 lektionerna så har dagen varit bra.
På lunch rasten så gick jag och Anna runt i stan och kollade på skinjackor. Behöver verkligen en ny jacka.
Fick till och med sluta kvart i 2 och vi hann med 14.07 bussen. Fick alltså sluta en timme före vanlig tid och det gör jätte mycket. Man är inte alls lika trött när man kommer hem. :) 

Igår blev det bestämt att jag och syrran drar till Göteborg på lördag. 
Först kommer pappa ner och ska träffa Matilda (lillasyster) också. Men sen vid 3 tiden så åker vi upp.

Kommer starta en frågestund om en stund...


(Bild från i sommras i Växjö.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0