♥ göteborg i helgen var bra

Som ni alla säkert ha sett så är jag hemma från Göteborg.
Kom hem igår vid ungefär 19.00.

Lördag:
Dagen började med att man fick gå upp vid halv 9 tiden och taxin kom vi tjugo i 11 och ändå hade man inte fixat färdigt sig.
Mötte pappa vid tågstationen och vi åkte bara runt i hans bil som vanligt. Halmstad är så tråkigt så att det finns inget och göra så man sitter bättre i en bil som kör runt och runt i Halmstad.
Finns inget att berätta under 11.00 och 15.00.
Runt 3 tiden då så stack Matilda hem (lillasyster) och jag och Emma hängde med han upp till Göteborg.
Väl framme så åkte gick vi till Nordstan för att möta upp pappas tjej och så skulle vi handla. Men medans de gjorde de så gick jag och Emma och kollade i affärer. ♥
Drog sedan hem till pappas tjej och gjorde mat och kollade på tv och hade trevligt..På kvällen så kollade vi lite på Melodifestivalen, men eftersom det suger i år så bytte vi till en film som fanns på tv och det var den som handlade om "WORLD TRAD CENTER". Den var hur långa som helst och vi var trötta redan vid tolv tiden. Så vi gick och la oss.

Söndag:
Vaknade runt 10 tiden.
Fixade mig lite och sen så var det dags för frukost och efter det så fixade klart mig typ..
Hade först bestämt att vi skulle äta ute innan bion men eftersom jag och Emma tog sån tid på oss att fixa oss så fick vi äta hemma.
Runt halv 1 så började vi gå mot Filmstaden.
Vi kollade på "Farsan". Rätt rolig faktiskt. Filmen varade väl i 1 timme och 40 minuter tror jag.
Efter filmen drog vi hem till pappas tjej och där tog vi det bara lugnt. Packade ihop det sista sakerna i väskan och när klockan var halv fem så skulle vi gå till Centrastationen och köpa tågbiljett. Sen köpte vi mat på Subway. Mums ♥ haha
Tåget gick vid 17.42 och hemma i halmstad var vi vid 18.53. Drog direkt till UG för att vara med och snacka och ha roligt. Vi paratade om förintelsen och det var jävligt intressant asså.

Så såg min helg ut och jag tyckte det var roligt och mysig..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0