♥ Förlåt

Förlåt för ännu en dålig uppdatering men igår hann jag verkligen inte uppdatera.
Jag, Emma, Frida och Emma åkte till Söndrum igår för att kolla på Vicky när hon tävlar. Vi var väl där till 5. Sen så drog vi hem  till dom och kollade på lite av en film sen cyklade vi till Ia och handlade lite.
väl hemma hos dom igen så skulle vi äta sen så var det en lugn kväll med Melodifestivalen. Jag tyckte rätt låt vann men jag ville också att Eric Saade skulle ha vunnit.
Men det blev det inte utan vi säger Grattis till Anna och hoppas det går bra för henne i Norge.

Idag blir det att åka till och kolla på HBK när det spelar sin första allsvenska match mot skåne laget Trelleborg.
Ska dit med Emma, Emma N, Frida och Erika. Hoppas det blir en bra match...

Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0