♥ Följ mig via Bloglovin

Följ min blogg via BLOGLOVIN!
                                                                              

Hej alla läsare!

Just nu sitter jag framför tv och har kollat på OS höjdpunkter. Jag tycker att Sverige gjorde ett riktigt bra Os..
Slutade runt 3 tiden och vi han så klart med bussen 7 minuter över.  När jag kom hem kände jag att jag var på väg att få ont i huvudet och det är inte roligt för min del. Så jag gick och la mig en stund.
Imorgon så är jag ledig. Eller aa jag har sovmorgon på första lektionen och andra lektionen har vi gympa och det känns onödigt att åka buss först i 40 minuter och sen vänta en halvtimme och sen ha gympa i 1 timme och sen ta bussen hem i 40 minuter igen.
Imorgon så ringer socialen hit och då ska vi bestäma hur det blir i helgen om vi får träffa pappa.
Jag hoppas att det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0