♥ blir dåligare o dåligare

Förlåt mig att jag inte bloggar så ofta, men jag hinner knappast med det.
På dagarna är jag i skolan och efter så tränar jag. Och det är inte alltid roligt att skriva omm skolan. Men jag ska försöka förbättra mig..

Hmm, skolan idag så har vi ju fortfarande miljövecka och idag var vi på IT avdelingen och gjorde något. Sen så var vi i frisörklassrummet. Sen så var det lunch och det var verkligen inte gott utan jag fick så sjukt ont i huvudet så jag stack hem. Men medans jag väntade på bussen så hittade jag en tröja på Gina Tricot och sen så hittade jag en skinjacka som jag la undan tills imon.
Nu har jag  inget mer att skriva utan ni får ha det bra puss.

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Åh, skinnjackor är grymt snyggt!



Vem tror du vinner Let's Dance ikväll? :)

2010-03-26 @ 18:13:02
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0