♥ Bio & SVT

Hej allihopa!

Förlåt för min jätte dåliga uppdatering av bloggen. Men igår så skulle jag skriva ett inlägg innan vi drog till Göteborg men då så hade men data varit låst under lunchen och sen när jag låste upp den och jag hade skrivt klart mitt inlägg så var jag inte inloggad längre. Jag hann och orkade inte skriva om det så jag blev tvungen att skita i det. Och som ni vet så vill jag jätte gärna lära mig blogga vi mobilen och jag har sökt runt på sidor och så men fattar ingenting så om någon vill hjälpa mig så säg till. Hade vatt jätte snällt!

Aja gårdagen var somsagt bra.
När vi var i Göteborg så åkte vi dirket till Filmstaden för att kolla på "Alice i underlandet 3D", jag tyckte den var okej.
Efter där så stack vi och åt lite mat på en liten pizzeria.
När klockan var 20.00 så tog vi vår buss till SVT på hisingen.
Fick vänta där ett par minuter innan vi fick komma in i studion.
Jag har själv fått se klippet nu och jag ser ut som en *******.
Klockan var väl runt kvart i 11 innan vi åkte iväg med bussen mot Halmstad igen. Vi var och lämnade folk i Varberg och Falkenberg. Så vi från Halmstad var väl hemma runt halv 1 tiden.

Idag får vi vara lediga från svenska. Får väl se vad som händer idag..
Ring om ni vill göra något! ;)
Ha det bra!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

länka videoklippet? :) /Lisa

2010-03-12 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0