♥ Är det verkligen sant?

Sitter på sängkanten och ska snart klä på mig för att kunna gå en runda nu innan UG.
Jag vet att jag har varit dålig på att blogga, men det är för att jag har börjat träna och om jag väl visste hur man bloggar via mobilen så skulle jag lätt hålla den uppdaterad ofta.
Igår så kom Majsan och hämtade mig och syrran för att vi skulle upp till Eldsberga för att sälja lite saker.
Sen runt 3 körde hon hem oss igen. På kvällen stack jag till Anna och vi var ute och gick en liten runda och sen hem till henne igen.
Idag sov jag tlll halv 1 och jag tycker det är rätt länge men det var hur skönt som helst att äntligen få sova ut.
Och det är 3:dje natten i rad jag sover i syrrans säng. Vägrar sova på mitt rum och det kan beropå att jag har en jävla långben där inne och när jag ska döda den så hittar jag inte den. Och när jag lägger mig igen så flyger den runt mig hela tiden. Så tur att lillsyrran inte är hemma. Asså det kanske låter konstigt att jag lånar syrras sägen för en liten långben men jag hatar små kryp och då menar jag HAAAATAR!!!

Om ni kanske vet så har jag ju tränat rätt mycket denna veckan och det har faasen belönat sig. Jag har gått ner 2kg denna veckan! så grattis till mig själv.

Hoppas alla har haft en jättebra helg! imon är det skola igen men det ser lite anolunda ut för 1 och 2 kommer ha en miljövecka och det betyder inga vanliga lektioner. Gött!

Puss & kram !

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Svar: Åh, jag hade med velat se den i 3D! :)

2010-03-21 @ 18:14:38
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0