♥ Blev som jag hade tänkt

Sitter i skolan och ska snart ut i det super fina vädret. Lovvvvve it! ♥
I förmiddags så var jag hos Otropeden och där undersökte mitt knä. Det är ju fel på min minisker och det ska planeras för en opration. Yeah, men antagligen blir det inom 3 månader Bara något jag tror, jag hoppas inte det. För om det är en allvarlig skada så blir de gips i 2 månader, sen måste man ha en skena i 6 månader och sen måste man gå på rehab i 6 månader.
Shiit, kan ni fatta, tänk om jag har en sådan svår skada :/

Aja nu ska jag dra och hemma sen blir det att sola och sen dra ner till tuvan för lite små träning. Kan ju knappt springa.

Puss, xxx


Här kommer en bild när de först gör en titthåls opration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0